Naar Arco met en zonder airco

27 augustus 2022 - Riva del Garda, Italië

Ja, hier zijn we dan weer!! Op dezelfde camping in Arco als 2 jaar geleden. Het is ongelofelijk en eigenlijk “tegen ons principe in” om naar een plek te gaan waar we al eens geweest zijn, maar tot nu toe geen greintje spijt!
Het is nu bijna kwart voor 10 ‘s-avonds en we zitten nog lekker buiten, dat is hoe het altijd moet zijn! 🙂

Vandaag niet veel kilometers gemaakt, maar wel relatief lang onderweg geweest. We reden zo’n beetje van file naar file.

De 10 punten gaan dus weer naar Jur én de origineelste inzending was ook duidelijk, lijkt me. Garmisch-Partenkirchen en omgeving is wellicht ook zo’n plek om nog eens naar terug te keren.

2 jaar geleden stonden we hier op campingplaats nummer 20, wist Erna nog te vertellen. Daar hadden we nu weer voor kunnen kiezen, maar ik vond het wel leuk om eens weer op nr 19 “te wonen”.

Nog niet veel foto’s gemaakt. Komt nog, of zie reislog van 2020 😂

Vanavond bij ons favoriete restaurant in Arco, zo’n 10 minuten fietsen vanaf de camping, gegeten. Uiteraard ook onze favoriete witte wijn, Lugana, daarbij gedronken. Arco is bij uitstek een dorp voor sportievelingen, je ziet veel mensen met mountainbikes of klimspullen lopen. Ook vanavond speelde er weer een gitarist op het plein, er hing een lekker relaxed sfeertje. De camping is lekker rustig en vrij dichtbij het Gardameer. Hopelijk kunnen we ook nog lekker fietsen en wandelen hier, als het weer goed is.

Morgen maar eens kijken hoe het weer is en dan plannetjes maken.

buona notte amici
(..e buongiorno, perché questa mattina ho finito e pubblicato questo reportage)

1. Jacqueline Van Onzenoort:
    27 augustus 2022
    heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten
  2. Klaske Horzelenberg:
    27 augustus 2022
    Wat weer een mooi reisverslag. Dank je wel