Laatste dag op de camping.... en in de camper :-(

15 juni 2018 - Puçol, Spanje

Vandaag 15 juni, is een heel klein beetje een sip dagje. Dit is de laatste dag op deze camping. Nou is dat op zich niet zo erg, maar het is dus ook onze laatste dag in “ons huisje op wielen” van de afgelopen 3 weken. We hebben het al eerder geschreven; het is een fantastische manier om te reizen met zo’n geweldige camper!

’s Morgens de camper van binnen schoon gemaakt en een kleine start gemaakt met onze spullen in pakken. Om een uur of drie in de middag besloten we om een stuk te gaan fietsen richting Valencia. Het eerste stuk was best leuk, over fietspaden of boulevard-achtige wegen. Het laatste stuk – Erna moest en zou naar “dat plaatsje daar links verderop” (Port sa Platja) – was behoorlijk beroerd. Het is dat ik op een luxe mountainbike reed en zodoende het zand het de grote keien redelijk kon hebben…

Onderweg aan het begin iets gegeten en gedronken bij een leuk “Jamaicaans” strandtentje “Djembé.Djembe, Jamaica man

Uiteindelijk in het dorpje (.) wat gedronken en wat gezien van de wedstrijd Marokko – Iran. Van Niek horen we dat vanavond Spanje tegen Portugal speelt. Even denk ik dat we dan beter naar Valencia kunnen gaan om daar ergens te kijken. Tegen de tijd dat we na 30 km gefietst te hebben, weer terug zijn op de camping, ben ik blij dat we neer kunnen strijken op een leuke plek om te eten en de wedstrijd te kunnen zien.Trudie en Bram zitten vooraan

Moe en voldaan gaan we de laatste keer slapen in de camper.