nou vooruit dan, nog een laatste verhaaltje dan

9 september 2020 - Wassenaar, Nederland

Hoewel uit de reacties blijkt dat de meeste lezers ons reisblog 's morgens lezen, leek me dit wel een passende titel.:-)  Nogmaals, hartelijk dank voor jullie reacties. Het motiveerde om elke dag weer verslag te doen.

We zijn weer thuis. De laatste reisdag is helemaal goed verlopen. Vlak voor Antwerpen dreigde een kleine vrachtwagen ons nog even van de baan te drukken, maar gelukkig kon ik net op tijd hem voorlangs laten gaan...

Onderweg nog een lekker laatste lunchstop gehouden waar ik de enige foto van de dag genomen heb.

Laatste onderweg lunchstop

Vanmorgen om kwart over tien van de camping in Saarlouis weggereden. En om vijf uur vanmiddag parkeerden we voor de deur. Het was een fantastische vakantie! Nederland, Duitsland, Liechtenstein, Oostenrijk, Italië, Zwitserland, Luxemburg en België zijn we door geweest in het rondje van totaal 2722,5 kilometer. Onze gemiddelde snelheid van rijden was 71 km per uur en we hebben totaal 38 uur en 12 minuten gereden. Het gemiddelde van de laatste dag lag wat hoger dan dit totale gemiddelde, maar dat krijg je wanneer het paard de stal ruikt. :-)

Inmiddels hebben we het thuiskomst ritueel achter de rug. Het gebruikelijke uurtje in bad, doe ik morgen dan wel. Nu ons best doen om zo lang mogelijk het vakantie gevoel vast te houden. Daarbij hoort ook op tijd naar bed... Welterusten (en ook goedemorgen) allemaal en wie weet, tot volgend jaar! xx

1. Pieter Ommering:
    9 september 2020
    Bedankt voor jullie dagelijkse reisverslag. Iedere avond voor het slapen gaan even gecheckt of er weer nieuwe belevenissen waren. Ik heb het met heel veel plezier gelezen!
  2. Eric:
    10 september 2020
    Welkom thuis en ook wij hebben genoten van jullie mooie & leuke verslagen.
  3. Hagar:
    10 september 2020
    Welkom thuis. Ik zag de “hut” staan vanmorgen. Fijn dat jullie t zo leuk gehad hebben en veel gezien en gedaan..
  4. Cjpepers:
    10 september 2020
    Ik ben een echte aansluiter.wel thuis.het koffieverhaal blijft van kracht.proost
  5. Marijke:
    14 september 2020
    Leuk om op deze manier mee te reizen en nieuwe plekken te leren kennen. Bedankt!