Home again..!

3 september 2021 - Wassenaar, Nederland

Dat was dan het laatste nachtje in de camper voor deze vakantie…En het laatste ontbijtje…

Maar het is ook leuk om weer naar huis te gaan, hoor!

Nog 500 km te gaan, onderweg hier en daar de gebruikelijke files (Brussel en Antwerpen altijd gedoe), om de 2 à 3 uur rijden even stoppen, lunchen en dan weer lekker verder rijden.

Rond 18:00 uur konden wij de camper aftanken in Wassenaar en waren we weer veilig en gezond thuis!

Weer thuis

We hebben de afgelopen 3 weken een mooie ‘roadtrip’ door Italië en Frankrijk gemaakt. Tijdens onze vakantie hebben we vele mensen ontmoet, heerlijk gegeten & gedronken (de zilveren lepel, een standaardwerk voor de Italiaanse keuken, is al besteld), uren gewandeld & gefietst en volop genoten van de cultuur en natuur van la bella Italië 🇮🇹. En natuurlijk ook regelmatig gelachen omdat dingen soms net even anders gingen dan we hadden verwacht.

We vonden het leuk dat jullie ons reisblog hebben gevolgd en danken jullie voor alle lieve reacties.

Arrivederci

1. Jacqueline Van Onzenoort:
    3 september 2021
    Dankjewel voor de leuke verhalen. Het was weer elke dag een genietmomentje om de verhalen te lezen
  2. Eric:
    3 september 2021
    Welkom thuis en wij hebben wederom genoten van jullie mooie reisverslagen en al jullie avonturen!
  3. Pieter Ommering:
    3 september 2021
    Bedankt voor de mooie verhalen en de bijbehorende foto's!
  4. Cilke:
    3 september 2021
    Welkom thuis Gert Jan en Erna, ik heb weer genoten van jullie reisverhalen! Hou dat vakantiegevoel vast.
  5. Ellen:
    Welkom thuis! ♡
    Zo te zien een heerlijke vakantie geweest en omgevlogen, we zien spreken elkaar spoedig weer! Liefs van ons! ....
  6. Cjpepers:
    4 september 2021
    Leuk al die mooie verhalen nu hoef ik er zelfs niet naar toe zo mooi hebben jullie aan reisgebeuren mij meegenomen in jullie vacantie.Welkom thuis .CASP
  7. Jur:
    4 september 2021
    Het was weer heel leuk met jullie mee te reizen in de blog. Geniet samen nog even lekker na! Xx
  8. Lenneke Wensveen:
    4 september 2021
    Bedankt voor jullie leuke reisverhalen. Ik heb er weer van genoten!
  9. Joke:
    6 september 2021
    Welkom thuis! Ook weer lekker. Leuk om zo een klein beetje met jullie meegereisd te zijn. Nog even nagenieten en dan begint het werkleven weer.