Home again!

11 september 2022 - Wassenaar, Nederland

Gisteravond hoorden we bij het toiletgebouw op de camping vogelgeluiden uit een luidspreker komen. Op de camping daarvoor hoorden we in het toiletgebouw onvervalste Motown hits en bij de camping daarvoor hele rustgevende muziek. Kennelijk een nieuwe trend, het was ons nog niet eerder opgevallen.

Van Vittel naar huis was het nog zo’n 577 kilometer. Met dank aan de Peage konden we aardig goed doorrijden. Onderweg geluncht en omdat we dat elke vakantie doen (en nog niet hadden gedaan) moesten we nog een spelletje Mastermind spelen 🙂. Tradities moet je immers eerbiedigen.

FDAE6B3F-AF94-4BC9-A44A-612075CB0AE8

Verder nog een dik uur in de file gestaan bij Jezus-Eik, een dorpje dichtbij Brussel omdat er een ongeluk was gebeurd. We verbaasden ons toch weer over het miserabele wegdek van de Belgische wegen, het was soms echt een lappendeken van oud en nieuw asfalt. En als het paard eenmaal de stal ruikt gaat het hard. Rond zeven uur stonden we op onze laatste “camping plek”!

D235E285-E06B-4BD9-8E34-C7681F27BCB1

We hebben weer een prachtige vakantie gehad! Heel veel gezien en gedaan.
De routeweergave van dit reisverslag deed vermoeden dat we zo’n 2600 km gereden hadden, maar in werkelijkheid bleken dit er 3450 te zijn! Dit geeft aan dat we het rijden ook als vakantie beschouwen en dat verschil van een dikke 800 km “niet gemerkt” hebben 🙂.

Iedereen weer bijzonder bedankt voor de ontzettend leuke en lieve reacties op dit reisverslag en wie weet tot de volgende keer!

1. Pieter Ommering:
    11 september 2022
    Wellom thuis en bedankt voor weer een erg leuk reisverslag. Ik heb het telkens met veel plezier gelezen en bekeken!
  2. Richard:
    11 september 2022
    Mooi verslag en leuke verhalen! En gezellig dat we ook een paar dagen samen konden optrekken!
  3. Hagar:
    11 september 2022
    Welkom home en heerlijk meegenoten van jullie verhalen.
  4. Eric:
    11 september 2022
    Dank voor het delen van al jullie heerlijke avonturen. Ik ga de verhalen missen maar gelukkig kunnen we elkaar nu weer live ontmoeten. Welkom terug!
  5. Jacqueline Van Onzenoort:
    11 september 2022
    Welkom thuis en erg jammer dat de reisverhalen nu stoppen…dankjewel voor je doorzettingsvermogen
  6. Erika:
    11 september 2022
    Welkom thuis en bedankt voor de leuke verslagen.
  7. Joke:
    12 september 2022
    Welkom thuis. Leuk om jullie belevenissen weer mee te kunnen lezen. Jullie hebben weer mooie herinneringen gemaakt.
  8. Klaske Horzelenberg:
    12 september 2022
    Het waren erg mooie reisverhalen. Fijn dat je weer veilig thuis bent gekomen. En denk nog maar vaak aan deze mooie reis en dank je wel dat je het met mij hebt willen delelen. Graag tot het volgende reisverslag
  9. Lenneke Wensveen:
    12 september 2022
    Fijn dat jullie weer heel thuis zijn en bedankt voor jullie verhalen. Ik heb er weer van genoten!