“Met de vlam in de pijp, scheuren we door de Brennerpas”

31 augustus 2020 - Riva del Garda, Italië

Vandaag weer een reisdag gehad. Vertrokken van de super camping in Huben, Oostenrijk en via, jawel, daar is ie, de Brennerpas naar Italië! Erna heeft er een leuk filmpje van gemaakt dat we als Tina en Tinus trucker met Henk Wijngaard over de boxen door de pas rijden. Laten we later nog wel eens zien.

Op de camping in Huben, waar het ‘ s morgens maar 9 graden was, werden we nog verrast door een bakker die  broodjes aan het bakken was, ze waren erg lekker! (Zie ook video).

Hele verse broodjes!

Omdat we geen zin hadden in een drukke en volle grote camping aan een van de meren in Italië hebben we gezocht en gevonden een kleine camping zo’n drie km van het Garda meer, pardon, la lago di Garda. Om precies te zijn aan de noordkant van het meer bij het plaatsje Arco. Het is hier een stuk warmer dan vanmorgen, hoewel het net om acht uur weer is gaan regenen. Morgen belooft het een mooie dag te worden en daar kijken we nu al naar uit!

Onze nieuwe plek in Italië

1. Jur:
    Weer zo'n leuk plekkie!
    Morgen weer fietsen dus en...... cachen natuurlijk!😁😁😃😉
    Geniet ervan! 💋
  2. Ellen:
    31 augustus 2020
    Jeuj Italië! 💥...Nu gaat de vakantie pas echt beginnen..😜....zon, gardameer,terras,restaurantjes, leuke dorpjes, stad 😍 genietttuuhh!
  3. Ellen:
    31 augustus 2020
    Even gegoogeld, leuk plaatsje zeg!
    Bomenpark , kasteel, natuurlijk kuuroord.....gaaf hoor, en die turquoise kleur water, dat beloofd wat! Wow...🤪😆
  4. Jacqueline Van Onzenoort:
    1 september 2020
    Geniet van het lekkere weer. In Nederland begint het een beetje herfstig aan te voelen.
  5. Erna:
    2 september 2020
    Ellen, Arco is inderdaad erg leuk; pittoreske straatjes en gezellige terrasjes. Daarnaast is het ook een klimdorp, je ziet overal winkels waar ze touwen en stijgijzers verkopen.