Zachtjes tikt de regen op het camper dak

30 augustus 2020 - Huben, Oostenrijk

Het ritme is gelukkig niet van de eenzaamheid!  Maar veel valt er niet te melden over vandaag. Het heeft de hele dag geregend, het ene moment wat harder dan het andere. We hebben wat gelezen, de tour een stukje bekeken - de gratis WiFi hier is erg goed - de afwas gedaan en als hoogtepunt van de dag, heb ik de vuilwater tank geleegd. Meestal rij je de camper dan boven een put en loos je dat daar, hier op de camping hebben een aantal plekken een putje bij hun plek. Omdat we geen (flexibele)slang hiervoor hebben, kon ik met verschillende stukken pvc-buis een afvoer maken naar dat putje! 😀 Zie video.

Morgen waarschijnlijk weer zo’n dag.

En inderdaad, vandaag was het weer zo’n dag. Hier en daar is het even droog geweest en het klaarde pas echt op rond een uur of vijf. Wij snel onze pyama/trainingspakken uitgedaan en naar buiten aan de wandel. Een dik uur gewandeld en daarna heerlijk gegeten bij Peppas pub hier in het dorp Huben. Rond 20:30 uur weer thuis en al snel daarna begon het weer te regen. Vanavond de laatste avond hier en morgen gaan we weer op pad; “ met de vlam in de pijp..🎶”

1. Hagar:
    30 augustus 2020
    Mooie plek om te staan...
  2. Jacqueline Van Onzenoort:
    31 augustus 2020
    in Nederland ook de hele dag regen, dus hier heb je niks gemist