Camping daggie

14 juni 2018 - Valencia, Spanje

Vanochtend begonnen met de grote schoonmaak van de camper, part one, de buitenkant. Bij het winkeltje van de camping kochten we een emmer, een mop (ja, jongelui, zo heet zo’n ding) en wat doekjes. De kassière (tevens serveerster van het restaurant en bar van de eerste avond hier) maakte een praatje met ons en vertelde vol trots dat haar 11-jarige zoontje bij Valencia in de jeugd speelt.

Vooraf aan het bezoek aan het winkeltje hadden we de eigenaar (“AnGel” met een harde Spaanse G 😊) opgezocht en hij had in overleg met zijn zus (mede-eigenaar?) een goede plek en prijs bedacht voor het parkeren van de camper tot en met 20 juli.

Gezamenlijk de buitenkant gekuist. Na een late lunch en wat puzzelen gingen we naar het strand. Op papier 100 meter, maar in werkelijkheid zo’n 500 meter, denk ik.  Lekker gezwommen, gezond(.?) en gelezen op het vrij lege strand.

The Carado

’s Avonds onze laatste maaltijd gemaakt in de “onze camper”, een Thaise curry met een Cornetto als toetje… jammie!

1. Jacqueline Van Onzenoort:
    16 juni 2018
    Wat fijn te lezen dat de camper vliegpoepvrij is als eij hem daar aantreffen. Fijn dat jullie zo genieten
  2. Gert Jan:
    17 juni 2018
    Nou Jacq, of ie 20 juli nog steeds vogelpoepvrij is, kunnen we niet garanderen; hij staat namelijk lekker in de schaduw onder een boom....en in die boom zitten vaak veel vogels 😉🍹💃🏻🍻
    We hebben inderdaad genoten en een super roadtrip gemaakt! Nog een paar dagen in deze fantastisch leuke stad “Balencia”😎