Dinsdag 12 juni de dag na de wandeling

12 juni 2018 - Güejar Sierra, Spanje

(tekst grotendeels van Erna’s dagboek)

Wat gaan de dagen toch snel! Gelukkig hebben we nog 1 week vakantie! Na de fikse wandeling van gisteren, besloten we vandaag het heeeel rustig aan te doen. En dat is aardig gelukt. Er was vandaag wat gedoe met de elektriciteit op de camping. Toen wij opstonden hadden we geen stroom. Bleek op de hele camping zo te zijn, dus geen probleem wat we zo konden oplossen. Koelkast omzetten naar de accu(‘s) en wachten tot er weer prik is. Zou maar een uurtje duren…. Uiteindelijk deed het het weer na 12:00 uur ’s middags. Of het nu door de wandeling kwam van gisteren of door het weer of door iets anders of een combinatie van verschillende dingen, maar ik had de hele dag het idee dat het zondag was en kwam daar maar niet vanaf. Heerlijk gevoel dus 😊

Omdat er weer stroom was in de middag, besloot Erna een was te draaien met een van de wasmachines op de camping. Er was wel wat elektra in dat washok, maar niet genoeg om het water op te pompen. Dus de wasmachine deed het niet. Ook de wc’s doortrekken in het toiletgedeelte ging even niet. Ook dit zou over een uurtje wel opgelost zijn. Beurtelings gingen we kijken bij de wasmachine of we die al konden starten. Uiteindelijk ging dat rond 17:00 uur. Een klein uurtje later konden we die gaan ophangen. Door de zon (het is nu echt lekker weer hier) en het briesje, was de was in notime droog.

Verdere activiteiten op deze zondag-achtige-dinsdag; verslag bij werken (GJ), Lezen(Erna) en een spelletje Mastermind, een jaarlijkse traditie voor als we op vakantie zijn). Het is nu 20:30 uur en wij geniet van het zakkende zonnetje, de tjilpende mussen(het is ons nog steeds niet duidelijk of ze nu wel of niet een nest in de lantaarnpaal hebben gebouwd) en het prachtige uitzicht.

uitzicht vanaf de camper

Ook nog even met de Oostdaallaan12 gebeld. Fijn om de stemmen van die 2 weer even gehoord te hebben!

’s Avonds tovert Erna een lekker pasta penne met tomatensaus en ham op tafel. Wat geraspte kaas er over en smullen maar!