Tussen de wijnvelden

27 augustus 2021 - Barolo, Italië

Vanmorgen Moussa, de camping man opgezocht en voor 11 uur stonden we op een mooi plekje op de camping. We hadden op wat meer rust gehoopt dan nu op dit moment het geval is; een paar honderd meter rechts van ons bevindt zich een feest locatie waar nog aardig wat lawaai vandaan komt. Het is nu ongeveer 22:30 uur.

Op de camping

We komen net terug van het restaurant wat nog dichterbij de camping is; Buon Padre.

(Zie o.a.Tripadvisor https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-g1410653-d2488509-Reviews-Buon_Padre-Barolo_Province_of_Cuneo_Piedmont.html)

Waar we heerlijk hebben gegeten! Gisteren hadden we gereserveerd- zie verslag - maar blijkbaar was die reservering niet goed overgekomen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Het menu wij haden PicolloHet restaurant Buon Padre

Nagerecht heerlijk!!

‘s Middags hadden we “even een wandeling gemaakt met ook nog een geocache”. We zouden vandaag als het net zulk weer als gisteren was geweest, een dagje aan het zwembad gezeten hebben. Het weer was echter wat minder, waardoor we pas om 15:30 uur vertrokken voor de wandeling.  Ik had wat overredingskracht nodig om ook te gaan wandelen, maar ben blij dat ik mee gegaan ben. Ondanks dat het wat bewolkt was vandaag, hebben we genoten van de prachtige omgeving en vergezichten zo nu en dan!

Prachtig uitzicht

Al met al was de wandeling naar het dorp La Morra en weer terug zo’n 9 kilometer met hier en daar beste klimmetjes (voor de liefhebber; 220 hoogte meters).

La Morra

En nogmaals; een prachtige omgeving met al die wijnvelden!

Bij aankomst bij de camper na het voortreffelijke etentje, toch voor de zekerheid de luifel ingerold. Het waait aardig en we nemen liever geen risico. Bovendien gaat het misschien regenen en we willen niet weer een luifel vol met regen water..De weer app is qua regenverwachting van 80% kans op regenen wat gisteren nog de verwachting was, naar nu 40% gegaan. We gaan het zien morgen.

Nu lekker slapen en morgen gezond weer op!

1. Jacqueline Van Onzenoort:
    27 augustus 2021
    slim van de luifel
    klinkt als een heerlijk relaxte dag. Worden er ook Linda's en Happinez blaadjes gelezen?
  2. Erna:
    28 augustus 2021
    Heerlijk om al die baadjes te lezen! Ben gisteren ook aan mijn 3e boek begonnen.