Verrassend weids landschap onderweg

3 juni 2018 - Villaviciosa de Odón, Spanje

Vanmorgen rond 10:30 uur de camping in Vera de Moncayo verlaten. Gelukkig dat we ons gisteren lekker hebben kunnen douchen, want vanmorgen kon ik geen kraan vinden waar warm water uit kwam 😊.  Op naar Madrid dus! Via allerlei plaatsen met prachtige Spaanse namen – Guadalajara blijft mijn favoriet ;-) – en een schitterend landschap rijden we alsof we een vrachtwagen zijn door het Spaanse land. De camper op cruise control en alleen maar sturen!

Stier onderweg naar Madrid

Nooit gedacht dat Spanje zulke weidse uitzichten biedt. Vooral nu het (nog) niet druk is op de weg, leek het net alsof we in Amerika reden.

Rond een uur of drie komen we bij Madrid aan. Even zoeken naar de camping. Altijd lastig wanneer de TomTom het adres niet “pakt”. Hoe in vredesnaam deden wij dit vroeger toch, toen er nog geen TomTom en Google Maps op je mobiel bestond?

Landschap onderweg naar Madrid

De camping ligt een kilometer of 25 buiten Madrid en aan een autoweg. We staan op een leuk plekje helemaal achterin. Mooie camping is dit met nieuw sanitair en een prima restaurant!

We hadden onderweg niet veel gegeten en hebben bij aankomst “een vastmakertje” gedronken en meteen maar lekker gegeten. Het menu van de week bestond uit een voorgerecht met preisoep en zwarte rijst(!) met inktvisjes(.) en een salade, heerlijk! En na het eten nog weer even een geocache gevonden op zo'n 150 meter van de camping :-)

campingplaats125 Acro Iris

Nu nog even voorbereiden voor de dag van morgen. Weltrust en tot de volgende keer.

1. Ronald:
    4 juni 2018
    Ziet er allemaal wel verdomde fraai uit hoor! Madrid is zo te zien ietwat 'fris': 20 graaien, hahaha!